Suosittelemme

Timo Vilenius, toimitusjohtaja, Data Group Finland Oy 10.05.2017
Timo Vilenius, toimitusjohtaja, Data Group Finland Oy 10.04.2017

Avainsanat

Jaa sisältö

GO CRM – Asiakkuudenhallintajärjestelmä + valmiit kohderyhmät + automatisoidut prosessit

Alkaen 65€/ kk 

Helppokäyttöinen Microsoft Dynamics CRM Online -ratkaisuun pohjautuva CRM-järjestelmä, joka sisältää yrityksellesi kohdennetun valmiin kohderyhmän sekä asiakaskohtaamisten ja myyntiaktiviteettien ja markkinointikampanjoiden hallinnan sekä ylläpidon. Tarvittaessa ratkaisu laajenee myös muun muassa kenttätyön ohjaukseen. 

Miksi tehdä sellaista minkä voi automatisoida?

Keskity työhösi ja anna meidän hoitaa prosessi. Ratkaisumme ohjaa sinua läpi asiakkaiden kontaktoinnin ja myyntiprosessin automaattisten tehtävien, muistutuksien sekä etukäteen määriteltyjen tavoitteiden avulla. Myynnin tehtävien ja tapaamisten hallinta on tehty helpoksi ja automatisoiduksi. Saat halutessasi tehtävät suoraan kalenteriisi ja saat automaattiset muistutukset tehtävistä.

Valmiit raportit ja älykäs analytiikka. Johdon kannalta myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tavoitteiden toteutumista on helppo seurata dashboard-koontinäytöistä, jotka sisältävät valmiita analyysejä ja KPI-mittareita. 

Ei enää erillisiä IT-järjestelmiä. Usein yrityksien eri järjestelmät eivät toimi yhtenä kokonaisuutena, vaan sama tieto joudutaan manuaalisesti tallentamaan moneen eri järjestelmään. GO CRM -ratkaisu toimii saumattomasti GO toiminnanohjauksen*- ja raportoinnin** ratkaisujen kanssa, jolloin tieto virtaa automaattisesti järjestelmästä toiseen.

*Microsoft Dynamics NAV

**Power BI

Markkinoiden kattavimmat CRM-toiminnallisuudet ovat käytössäsi

Myynti:

  • Asiakastiedot – Asiakkaiden ja yhteyshenkilöiden perustietojen hallinta
  • Asiakasaktiviteetit – Aktiviteettien hallinta ja raportointi
  • Myyntiputken prosessiohjaus – Yhtenäistä ja visualisoi myyntiprosessinne vaiheet ja tehtävät 
  • Myyntisuppilo app – Ylläpidä myyntiputkeasi helposti mobiilissa laiteriippumattomasti. 
  • Myynnin dashboard – Myyjäsi hallitsevat myyntiprosessia helposti ja visuaalisesti alusta loppuun 
  • Asiakkuudenhoitomallit – Valmiit asiakkuudenhoitomallit, jotka ohjaavat asiakkaiden kontaktointia sekä asiakaskohtaisten tavoitteiden asettamista ja seurantaa 
  • Myyntitehtävät app - Aseta myynnillesi tavoitteet, joiden toteutumista myyjät voivat itse seurata helppokäyttöisen sovelluksen avulla
  • Sosiaalisen median hyödyntäminen – Voit hyödyntää sosiaalista mediaa asiakkaan kuuntelemisessa, sitouttamisessa ja yrityksen sisäisen yhteistyön tehostamisessa
  • Myyntianalyysit – Myynnin ennusteet ja raportit helpottavat myyntisi suunnittelua
  • Office 365 – CRM-järjestelmän mukana saat myös tutut Office 365-työkalut
  • Liikkuva työ – Käytät ratkaisua päätelaiteriippumattomasti missä tahansa
  • Jatkuvalaskutteisten palveluiden ja sopimusten myynti, seuranta ja laskutus (GO ERP integraatiolla)

Markkinointi:

  • Kampanjanhallinta - Luot monikanavaisia kohdennettuja kampanjoita hyödyntäen sähköpostia, sosiaalista mediaa ja tapahtumia
  • Liidien hallinta - Mittaat markkinointisi tuloksellisuutta tuottamalla ja kvalifioimalla aktiivisesti uusia liidejä myynnille. Voit myös hyödyntää lead scoring -toiminnallisuutta ja arvottaa liidejä eri kriteerien mukaisesti. 
  • Some-markkinointi - Hallinnoit, ajastat ja mittaat sisältöjä blogeissa, Twitterissä, Youtubessa ja Facebookissa. Tunnistat samalla myös aktiivisimmat seuraajasi. 
  • Markkinoinnin analysointi - Mittaat ja seuraat markkinoinnin pipelinea ja tuottoja

Asiakaspalvelu:

  • Some-asiakaspalvelu –  Vastaanota asiakaspalautetta hallitusti myös SOMEsta
  • Asiakaspalvelun sopimuksenmukaisuuden seuranta ja mittaristo – Varmista, että asiakaspalveluun tulevat palautteet käsitellään loppuun huolellisesti ja tehokkaasti
  • Asiakaspalvelun prosessiohjaus – Mallinna asiakaspalautteiden käsittelyn vaiheet ja tehtävät visuaaliseen ja helposti seurattaviin näkymiin 
  • Asiakaspalvelun interaktiivinen näkymä -  Tehosta asiakaspalvelun työskentelyä nostamalla asiakaspalvelijoille oikea tieto oikeaan esille 

Saumaton integraatio – Valmis integraatio taloushallinnon ja tuotannon GO ERP-järjestelmän* kanssa

Lisäpalvelut:

Vainu: Voit tuoda Vainun asiakasdataa ja kohderyhmiä suoraan CRM-järjestelmääsi. Vainu tunnistaa kylmät prospektit ja seuloo reaaliaikaisesti verkosta haluamiasi kohderyhmiä hyödyntämällä satoja eri triggereitä ja ristiinanalyysiä tuottaen myyjille valmiita liidejä. Ratkaisu seuraa myös nykyasiakkaitasi ja näiden liiketoimintamuutoksia tunnistaen oikean myyntihetken. 

Usein kysyttyä

Helppokäyttöinen Microsoft Dynamics CRM Online -ratkaisuun pohjautuva CRM-järjestelmä, joka sisältää asiakaskohtaamisten, myyntiaktiviteettien ja markkinointikampanjoiden hallinnan sekä ylläpidon. Tarvittaessa ratkaisu laajenee myös muun muassa kenttätyön ohjaukseen. Ratkaisu on helppo ja nopea ottaa käyttöön ja se skaalautuu liiketoimintasi kehityksen mukana. 

Tilaa GO CRM jälleenmyyjältäsi (linkki, joka vie jälleenmyyjäsivulle) tai suoraan meiltä (linkki, joka vie tilauslomakkeeseen). Järjestelmä avataan käyttöösi viimeistään seuraavana työpäivänä siitä, kun tilaus on saapunut meille. Pääset heti perehtymään järjestelmän käyttöön GO Akatemian ohjeiden avulla. Otamme Sinuun yhteyttä ja sovimme käyttöönoton toteuttamisesta. 

GO CRM -asiakkuudenhallintajärjestelmä on suunniteltu siten, että sen käyttöönotto on mahdollista tehdä nopeasti ja kustannustehokkaasti. Järjestelmä on mahdollista saada käyttöön jopa kuukaudessa. Käyttöönotossa CRM-järjestelmä ja GO Portaali ovat asiakkaan käytettävissä heti alusta alkaen. Kun järjestelmä on pystyssä, käyttöönotto alkaa asiakkaan itse valmisteleman masterdatan (asiakasdata, sopimukset) sisäänviennillä järjestelmään. Tämän jälkeen asiakas koulutetaan ja opastetaan järjestelmän käyttöön. Oppimista tukee se, että koulutuksissa päästään heti käyttämään asiakkaan omaa oikeaa ja ajantasaista dataa. 

GO CRM pohjautuu Microsoftin parhaisiin ratkaisuihin (Office 365, Microsoft Dynamics CRM Online, Azure) ja muodostaa eheän kokonaisuuden muiden Microsoftin järjestelmien (Microsoft Dynamics NAV, Power BI) kanssa. Käyttäjät pääsevät samalla käyttäjätunnistuksella (Office 365) sekä työasemalleen että CRM-järjestelmään ja muihin mahdollisiin käytössä oleviin Microsoftin järjestelmiin. GO CRM skaalautuu yrityksen kasvaessa eikä yritys joudu vaihtamaan järjestelmiä muutostilanteissa. Saat GO CRM:n käyttöön murto-osalla vastaavan tasoisten järjestelmien käyttöönottokustannuksista. Käyttöönotto on myös merkittävästi nopeampi ja vaatii vähemmän työtä Sinulta kuin vastaavien CRM-järjestelmien käyttöönotot. GO Portaali ja GO Akatemia tukevat ja helpottavat järjestelmän käyttöä. 

GO CRM toimitetaan pilvipalveluna ja se veloitetaan kuukausittain. Palvelun hinta määräytyy käytön laajuuden ja käyttäjien lukumäärän mukaan. Käyttäjämäärää voidaan sekä nostaa että laskea kuukausittain. Kysy kuukausihinta yrityksellesi myynnistämme. Hinnat alkaen 65 €/kk/käyttäjä.

GO CRM käyttöönotto on paketoitu sopiviksi kokonaisuuksiksi. Suomeksi sanottuna saat sen luotettavasti kiinteään hintaan. Kerromme mitä käyttöönottoon sisältyy ja mitä ei. GO CRM -käyttöönoton hinta on 4900 € ja paketti sisältää koulutukset mm. myynnin ohjaukseen, aktiviteettien hallintaan ja asiakkkuuksien suunnitteluun. 

GO CRM voidaan integroida muihin järjestelmiin, kuten esimerkiksi verkkokauppaan. Nämä integraatiot hinnoitellaan erikseen asiakkaan tarpeet huomioiden. 

Mistä saan ongelmatilanteissa apua? 

eCraftin Service Deskin tukipalvelut ovat kaikkien GO-asiakkaiden käytössä. Tukipalveluita on useita malleja, näistä saat parhaiten lisätietoa lähettämällä kyselyn info@ecraft.com osoitteeseen jolloin löydämme parhaan ratkaisun organisaatiollesi.

Voit olla yhteydessä eCraft Service Deskiin sähköpostitse, puhelimitse tai asiakasportaalin kautta.

Sähköposti: helpdesk@ecraft.com
Puhelin: 0207 598 611
Asiakasportaali: https://support.ecraft.com/
Aukioloajat: 8-17 ma-pe pois lukien viralliset juhlapyhät

Aukioloaikojen ulkopuolella voit olla yhteydessä sähköpostitse tai asiakasportaalin kautta. Käsittelemme tukipyynnön mahdollisimman pian seuraavana työpäivänä.

Portaalista käytät kaikkia GO-ratkaisuja ja sovelluksia helposti yhdestä paikasta. Portaalin etusivulle on koottu sinulle relevanttia tietoa eri järjestelmistä. Tärkeimmät päivän tehtäväsi sekä kalenterisi näkyvät heti etusivulla.

Uuden järjestelmän käytön opettelun ei tarvitse olla hankalaa. GO ERP -ratkaisun mukana saat käyttäjien koulutukset sekä suomenkieliset tukimateriaalit videoineen. GO Akatemian ohjeet ovat käytössäsi verkkoportaalissa 24/7.

Ratkaisu soveltuu etenkin pk-yritysten tarpeisiin aina viidestä käyttäjästä yli 50 käyttäjän yrityksiin. 

Data Group, eCraft 11.01.2016

Suosittelemme

Timo Vilenius, toimitusjohtaja, Data Group Finland Oy 10.05.2017
Timo Vilenius, toimitusjohtaja, Data Group Finland Oy 10.04.2017

Avainsanat

Jaa sisältö